Doet u mee aan het klanttevredenheidsonderzoek?

Het Agentschap SZW wil graag weten hoe u de dienstverlening ervaart. In november kunt u daarom een e-mail ontvangen van onderzoeksbureau Integron met de vraag of u mee wilt doen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Door 10 minuten te besteden aan het onderzoek, helpt u het Agentschap SZW om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn.

Voor welke subsidieontvangers geldt het onderzoek?

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd onder organisaties die subsidie (hebben) ontvangen uit de regelingen Kinderopvang, Europees jaar van de bestrijding van armoede en sociale uitsluiting en Veilig werken door gedragsverandering.

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Het Agentschap SZW is continu bezig om de kwaliteit van zijn dienstverlening te optimaliseren. Het Agentschap SZW heeft in 2010 een eerste klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren. Aan de hand van de uitkomsten is de organisatie aan de slag gegaan met verbeteracties. Met het onderzoek dat in november wordt uitgevoerd, wordt gemeten hoe het nu staat met de tevredenheid van u als ‘klant’.

Hoe werkt het precies?

In de e-mail van Integron vindt u inlogcodes waarmee u online de vragenlijst kunt invullen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. De door u verstrekte gegevens worden volstrekt vertrouwelijk behandeld en worden anoniem verwerkt.

Heeft u nog vragen?

Als u vragen heeft over dit onderzoek, kunt u contact opnemen met uw contactpersoon bij het Agentschap SZW of met Integron via support@integron.nl.